مقايسه دو سنگ تراورتن كرم

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

مقايسه دو سنگ تراورتن كرم

۲۹۱ بازديد ۰ نظر

در سالهاي اخير سنگ تراورتن به خصوص تراورتن كرم به واسطه ويژگي هاي عالي، تنوع رنگ و در دسترس بودن به يكي از پر مصرف ترين سنگهاي ساختماني تبديل شده است. سنگهاي تراورتن كرم روشن از پر كاربرد ترين سنگ ها براي استفاده در نماهاي رومي و كلاسيك هستند.

يكي از روشن ترين، سفيد ترين و يكدست ترين سنگهاي تراورتن موجود، سنگ ابيانه است. اما درجات پايين تراورتن ابيانه، كرم و بژ است كه هاله هاي صورتي و سياه در آن ديده مي شود. تراورتن كرم ابيانه با روشي توليد و فراوري مي شود كه با گذشت زمان شفافيت آن از بين نمي رود. و به صورت بي موج هم توليد مي شود تا رنگ زمينه يكدست تري داشته باشد. افزون براين قيمت مناسبي هم دارد.

در سنگ ابيانه شباهت زيادي به سنگ‌ تراورتن آتشكوه ديده مي‌شود اما اين سنگ داراي تخلخل بيشتري نسبت تراورتن آتشكوه دارد. از تراورتن ابيانه براي نماي اصلي و خارجي، نماي داخلي و ديوار هاي داخلي، ساخت مصنوعات دكوراتيو، كفپوش، محوطه سازي استفاده مي شود.

سنگ تراورتن آتشكوه بدون شك يكي از بهترين و زيباترين انواع سنگ نما رومي است كه ميتوان براي ساختمان سازي از آن استفاده كرد. همچنين از معروف ترين و با كيفيت ترين تراورتن هاي سفيد در ايران و جهان به حساب مي آيد.

سنگ تراورتن آتشكوه از معادن شرق شهر نيم ور محلاتِ استان مركزي استخراج مي شود. و اغلب بصورت ۴۰ طولي و يا اسلب و به دو روش بي موج و موج دار فرآوري ميگردد. از ويژگي هاي تراورتن آتشكوه مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • از تراكم بالايي برخوردار است
  • ظاهر بسيار زيبايي دارد
  • ساب پذيري عالي دارد
  • نسبت به صدا و دما عايق است
  • چسبندگي قسمت پشت سنگ بسيار بالاست.
  • ...

با اين حساب از سنگ آتشكوه در تمام قسمت هاي ساختمان مي توان استفاده كرد.  به خصوص براي ساخت پروژه هاي لوكس و مجلل.

source: مقايسه دو سنگ تراورتن كرم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.