ارزانترين نماي سنگي ساختمان

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

ارزانترين نماي سنگي ساختمان

۵۷ بازديد ۰ نظر

متريالي كه براي ساخت نماي ساختمان به كار مي رود بايد مقاومت بسيار بالايي داشته باشد (مانند سنگ نما) و به خوبي به ملات بچسبد. چون علاوه براينكه متريال مورد استفاده در نما در برابر عوامل تخريب كننده بسيار زيادي قرار دارد، بايد به خوبي به ملات چسبده تا به مرور زمان از كار جدا نشود. اگر در بين مصالح ساختماني جست و جو كنيد، سنگ ساختماني جز معدود مصالحي است كه تمام اين ويژگي ها را دارد.

همچنين اگر دقت كرده باشيد از لحاظ ارزش گذاري بر روي ساختمان، ساختمان هايي كه داراي نماي سنگي هستند، قيمت بيشتري در مقايسه با ديگر ساختمان ها دارند. گرانيت يكي از محبوب ‌ترين و مقاوم ‌ترين انواع سنگ براي طراحي و اجراي نما است. اين سنگ به اندازه‌اي سخت است كه در برابر انواع سايش ها، ضربه ها، تابش خورشيد، بارش باران و برف، … مقاوم است.

در عين حال به قدري مستحكم است كه بتواند وزن زيادي را تحمل كند و به قدري خنثي است كه در برابر هوازدگي مقاوم است و و به راحتي مي توان آن را تميز و ساب زد. گرانيت اغلب در رنگ هاي صورتي، سفيد، سياه، سبز، قرمز و به صورت دانه دانه يافت مي شوند. امروزه ساخت نماي بيروني ساختمان با سنگ تراورتن بسيار رايج شده است. اين نوع از طرح نما سنگ ساختمان، زيبايي خاصي دارد و مي‌ توان آن را از دو جهت مختلف برش داد. موج دار و بي موج.

سنگ تراورتن در برابر تغييرات آب و هوايي مقاوم مي باشد و از لحاظ رنگ بندي متنوع نيز هست. خوشبختانه ايران يكي از غني ترين كشورها در كل جهان از لحاظ دارا بودن معادن سنگ تراورتن است. فراواني اين معادن باعث شده است كه تراورتن ايران رنگ و كيفيتي خاص و منحصربه فرد داشته باشد. سنگ چيني كريستال از خانواده سنگ هاي مرمريت است و به دليل اينكه در هنگام ضربه صدايي همچون صداي ضربه به چيني از آن بلند مي شود به آن سنگ نماي چيني گفته مي شود.

استفاده از سنگ چيني براي نما و فضاي خارجي كاملا فني و صحيح است. زيرا به خوبي مي تواند به ملات ميچسبد و مقاومت زيادي در در برابر گرما، سرما، UV، تغييرات هوا، … دارد. اما اين سنگ تنوع رنگ كمي داشته و معمولا در رنگ هاي سفيد و يا خاكستري مايل به آبي يافت مي شود.

source: ارزانترين نماي سنگي ساختمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.