انواع سنگ گرانيت مشكي

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

انواع سنگ گرانيت مشكي

۲۵۰ بازديد ۰ نظر

سنگ گرانيت هميشه به عنوان مقاوم ترين و محكم ترين سنگهاي ساختماني شناخته مي شود. زيرا جز سنگهاي آذرين به حساب مي آيد؛ و سنگهاي آذرين هم در شرايط بسيار سختي تشكيل ميشوند.

به همين دليل است كه سنگهاي گرانيت جز معدود سنگهايي هستند كه در تمام قسمت هاي ساختمان و معابر كاربرد دارند. اعم از نماي خارجي، نماي داخلي، پله و راه پله، محوطه و فضاي سبز، مجتمع هاي عمومي، … .

اما در مقابل گرانيت ها از تنوع رنگ و طرح كمتري در مقايسه با سنگهاي مرمر، مرمريت، تراورتن، … برخوردار هستند. بافت اكثر سنگهاي گرانيت دانه به دانه است كه به بافت گل پنبه اي شناخته مي شود. اندازه اين دانه ها از درشت تا كوچك در سطح سنگ ديده مي شوند.

خانواده سنگ گرانيت مشكي داراي زمين? كاملاً مشكي هستند كه گاهي به صورت مشكي پركلاغي ديده مي شوند و گاهي به صورت مشكي دانه هاي اشكي. منظور از دانه اشكي دانه هاي سفيدي هستند كه در سطح سنگ پراكنده شدند.

سنگ گرانيت مشكي علاوه بر اينكه رنگ بسيار زيبايي دارد، به هيچ عنوان در برابر تابش نور خورشيد تغيير رنگ نميدهد (برعكس سنگهاي مرمريت مشكي). اين موضوعي است كه باعث شده سنگ گرانيت مشكي در بازار سنگ بسيار پرطرفدار و پرفروش گردد

source: انواع سنگ گرانيت مشكي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.