ارزان ترين سنگ تراورتن نما

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

ارزان ترين سنگ تراورتن نما

۳۲ بازديد ۰ نظر

در بازار سنگهاي ساختماني، انواع سنگ تراورتن نما سهم عمده اي را به خود اختصاص داده اند. چراكه معادن اين نوع سنگ در كشور زياد است، درنتيجه دسترسي به اين سنگها به راحتي امكان پذير است.

و از طرف ديگر در صنعت ساختمان سازي كاربرد زيادي دارند. هرچند كه بيشتر براي نماي خارجي استفاده مي شوند. با اين حال انواع تراورتن نما جز پرفروش ترين سنگهاي ساختماني هستند.

موضوع مهم بعدي قيمت اين سنگهاي نما است. به اين دليل كه قيمت سنگ ساختماني در ميزان هزينه هاي يك پروژه ساختماني تاثير زيادي دارد. بنابراين سعي بر اين است كه بتوان سنگهايي را تهيه كرد كه در عين حال كه كيفيت خوبي دارند از قيمت مناسبي هم برخوردار باشند.

سنگ تراورتن آتشكوه با تم سفيد و موج هاي زيبا و منظم يك سنگ تراورتن نما با كيفيت است. اين سنگ بدليل ويژگي هاي فيزيكي خوب، رنگ روشن و ساب پذيري خوب يكي از بهترين تراورتن هاي حال حاضرِ دنيا مي باشد.

سنگ تراورتن عباس آباد يكي از بهترين سنگ هاي تراورتن سفيد دنيا مي باشد. اين سنگ تمام ويژگي هاي يك سنگ مرغوب به جهت استفاده در نماي ساختمان را دارد. از اين روي سنگي است كه به شدت مورد استقبال مهندسان و مالكان ساختمان ها قرار گرفته است.

سنگ عباس آباد داراي ويژگي هاي رنگ روشن متمايل به سفيد، مقاومت بالا، صيقل پذيري عالي، تخلخل كمتر نسبت به ساير تراورتن ها، مقاومت زياد در برابر باران هاي اسيدي و رنگ و طرح زيبا مي باشد. افزون بر اين موارد سنگ عباس آباد از حفره ها و تخلخل هاي بسيار زيادي تشكيل شده است. و همينطور به عنوان يك عايق نسبي در برابر اصوات و حرارت عمل مي كند.

كاربردهاي تراورتن عباس آباد عبارتند از: نماي خارجي و داخلي، سنگ كف، سنگ پاركينگ و حياط، ساخت راهرو، راه پله، لابي، … .

سنگ حاجي آباد در رنگ هاي شكلاتي، كرم و گردويي موجود است و با اين تركيب رنگي مي ‌تواند جلوه خاصي به نماي ساختمان بدهد. سطح خارجي اين سنگ نما با رزين فرآوري شده و سوراخ هاي سطحي آن پُر مي شوند. اين كار باعث مي شود مقاومت سنگ حاجي آباد در برابر سرما افزايش يابد.

تراورتن حاجي آباد در برابر ساييدگي، رنگ رفتگي، پريدگي و شكستگي مقاوم مي باشد و استحكام زيادي دارد. و از همه مهمتر از لحاظ قيمت بسيار به صرفه است. كاربرد اين سنگ هم مانند سنگهايي است كه در بالا معرفي كرديم. از تكرار دوباره آنها پرهيز مي كنيم.

سنگ تراورتن تكاب از جمله سنگ ‌هاي ساختماني متخلخل بسيار زيباي بازار محسوب مي‌شود كه علاوه بر فروش داخلي با تقاضاي خريداران خارجي نيز رو به رو است. سنگ تكاب هم داراي تم كرم، بژ و شكلاتي است. به دو روش بي موج و موجدار برش داده شده و در طرح ‌ها و رنگ ‌هاي متنوعي فرآوري مي ‌شود.

اين سنگ نما به دليل فراواني معادن در داخل كشور، بسيار در دسترس و با قيمت مناسب عرضه ميگردد. علاوه بر اين مانند سنگهاي ذكر شده به دليل پوشانده شدن سوراخ ها با مواد رزين، در برابر سرما هاي شديد به شدت مقاوم است و دچار ترك، شكستگي و ريزش نخواهد شد.

sourse: ارزان ترين سنگ تراورتن نما

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.