سنگ اسلب آشپزخانه

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ اسلب آشپزخانه

۶۶ بازديد ۰ نظر

زماني كه صحبت از زيبايي سنگهاي ساختماني طبيعي به ميان مي آيد، سنگ اسلب به يكي از بي رغيب ترينِ اين سنگها تبديل مي شود. هرچند كه سنگ اسلب نوعي از سنگهاي ساختماني نيست (منظور سنگهاي مرمريت، تراورتن، … است)، و در واقع جزيي از همان سنگهاي طبيعي است، اما با اين حال زيبايي آن بسيار خاص و منحصربه فرد مي باشد.

حال اين سنگ كه داراي ابعادي بيشتر از ۱ متر است (مقابل سنگ تايل كه بيشترين ابعادش ۸۰*۸ است)، براي استفاده در آشپزخانه بسيار مناسب مي باشد. چرا مخصوصا آشپزخانه؟ زيرا آشپزخانه يكي از مهمترين قسمت ها در ساختمان است.

آشپزخانه هم قسمتي است كه افراد ساكنِ ساختمان در آن خيلي تردد دارند، مخصوصا خانم هاي خانه دار، و هم قسمتي است كه در ديد همگان قرار دارد. بنابراين هرچقدر اين فضا زيباتر باشد، روحيه افراد بهتر مي شود. و قطعا فضاي ساختمان هم زيباتر ديده شده و جلوه ميكند.

سنگ اسلب در آشپزخانه كاربردهاي زيادي دارد. از كابينت هاي آشپزخانه گرفته تا جزيره يا كانتر آشپزخانه، ديوارها و حتي كف. سنگ اسلب يكي از پرتنوع ترين انواع سنگ ساختماني است، زيرا از تمام سنگهاي طبيعي مي توان سنگ اسلب توليد كرد. پس دستتان در انتخاب اين سنگ بسيار باز  است.

رنگ و طرح سنگهاي طبيعي تكرار ناشدني و خاص هستند. زماني كه اين زيبايي در ابعاد بزرگ قرار گيرد، ديگر به هيچ عنوان نمي توان دو سنگ ساختماني در ابعاد اسلب را پيدا كرد كه حداقل طرح مشابهي داشته باشند. اين زيبايي و خاص بودن در ۲ نوع از سنگهاي طبيعي بيشتر هم مي شود. سنگهاي مرمر و مرمريت.

سنگ مرمريت يكي از زيباترين سنگ هاي تزئيني است كه با ويژگي هاي ظاهري و فيزيكي منحصربفرد خود كاربرد فراواني در ساخت مصنوعات سنگي و ساختمان دارد. و توليد سنگهاي اسلب يكي از آنها است.

source: سنگ اسلب آشپزخانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.